Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

4 tygodni temu

Kariera w Sonoco Polska

To już ostatni dzień TYGODNIA ZDROWIA w Sonoco. Cała masa ciekawostek na temat zdrowia oraz naturalnych sposobów na dbanie o zdrowie, świeże owoce, konkursy z nagrodami.. oj działo się!
Trzymajcie się ciepło i dużo zdrówka!

#pozdrowieniazsonoco
... Zobacz więcejZobacz mniej

To już ostatni dzień TYGODNIA ZDROWIA w Sonoco. Cała masa ciekawostek na temat zdrowia oraz naturalnych sposobów na dbanie o zdrowie, świeże owoce, konkursy z nagrodami.. oj działo się! 
Trzymajcie się ciepło i dużo zdrówka!
#poZDROWIEniazsonoco

4 tygodni temu

Kariera w Sonoco Polska

Wszyscy wiemy jak ważna dla naszego zdrowia jest aktywność fizyczna. 🙂
Nasi pracownicy korzystając z benefitu pracowniczego OK System mogą być aktywni mimo tego, że lato się skończyło i zrobiło się chłodno.
Dodatkowo podczas TYGODNIA ZDROWIA mieli możliwość w trakcie pracy zmierzenia składowych masy ciała na specjalnej wadze, która przyjechała do nas z Saturn Fitness Manufaktura, a następnie omówienia wyników z profesjonalnym trenerem tak aby uczynić swoje treningi jeszcze bardziej efektywnymi. 💪💪💪
#pozdrowieniazsonoco
... Zobacz więcejZobacz mniej

Wszyscy wiemy jak ważna dla naszego zdrowia jest aktywność fizyczna. :)
Nasi pracownicy korzystając z benefitu pracowniczego OK System mogą być aktywni mimo tego, że lato się skończyło i zrobiło się chłodno.
Dodatkowo podczas TYGODNIA ZDROWIA mieli możliwość w trakcie pracy zmierzenia składowych masy ciała na specjalnej wadze, która przyjechała do nas z Saturn Fitness Manufaktura, a następnie omówienia wyników z profesjonalnym trenerem tak aby uczynić swoje treningi jeszcze bardziej efektywnymi. 💪💪💪 
#poZDROWIEniazsonoco

4 tygodni temu

Kariera w Sonoco Polska

‼️Uwaga KONKURS‼️
W tym TYGODNIU ZDROWIA w Sonoco poruszamy tematy wspomagania zdrowia i odporności. Dzielimy się z Wami pomysłami na to jak wspomagać zdrowie przy użyciu naturalnych składników. 🍓🍒🥝🥑🍉🍊🍋🍊

A Wy? Jakie macie sposoby na wspomaganie odporności w okresie jesienno-zimowym?

Napisz w komentarzu swój przepis na wzmocnienie odporności organizmu. Na Twoje pomysły czekamy do końca miesiąca czyli 31.10 do godz. 18:00. Najciekawsze wpisy nagrodzimy blenderem, przydatnym do tworzenia np. zdrowych i pysznych koktajli owocowo-warzywnych 😉
#pozdrowieniazsonoco

*Konkurs tylko dla pracowników Sonoco, regulamin konkursu dostępny w notatkach fb
... Zobacz więcejZobacz mniej

‼️Uwaga KONKURS‼️
W tym TYGODNIU ZDROWIA w Sonoco poruszamy tematy wspomagania zdrowia i odporności. Dzielimy się z Wami pomysłami na to jak wspomagać zdrowie przy użyciu naturalnych składników. 🍓🍒🥝🥑🍉🍊🍋🍊
A Wy? Jakie macie sposoby na wspomaganie odporności w okresie jesienno-zimowym?
Napisz w komentarzu swój przepis na wzmocnienie odporności organizmu. Na Twoje pomysły czekamy do końca miesiąca czyli 31.10 do godz. 18:00. Najciekawsze wpisy nagrodzimy blenderem, przydatnym do tworzenia np. zdrowych i pysznych koktajli owocowo-warzywnych ;)
#poZDROWIEniazsonoco 
*Konkurs tylko dla pracowników Sonoco, regulamin konkursu dostępny w notatkach fb

Skomentuj na Facebook

Bardzo dziękujemy za udział w naszym konkursie <3 Wszystkie Wasze pomysły są super, a porady warte zastosowania aby wspierać odporność organizmu 👍👍👍 Zgodnie z obietnicą nagroda w postaci blendera leci do: Paulina Karpiesiuk Magda Połocka Czerepaniak Daniel Agnieszka Gontarz Piotr Franas Gratulujemy i zapraszamy po odbiór nagród do Działu HR 🙂 #poZDROWIEniazsonoco

Bardzo ważnym elementem w utrzymaniu odpornosci jest wypoczynek i odpowiednia ilość snu. Bez tego nasz organizm jest podatny na wszelkiego rodzaju infekcje. Dlatego w długie jesienne wieczory warto wygrzebać z szafy swój ulubiony kocyk, zająć miejsce na kanapie z ulubiona gorąca czekolada czy herbatą z dodatkiem cytrynki czy imbiru i włączyć ciekawy serial bądź sięgnąć po ulubioną książkę 😉 Warto również zadbać o odpowiednią dietę bogatą w witaminy i minerały. W okresie jesiennym zalecane są produkty z zawartością witaminy C i D. I oczywiście specyfiki naszych babć; czosnek, miód, cebula czy też kiszonki 😉

Proponuję sporty ekstremalne 😄👍

Sposób na odporność to przede wszystkim połączenie sportu i witamin 😀 W moim przypadku jest to połączenie jazdy na rowerze 🚴‍♂️ nawet jadąc do Sonoco i herbata z cytryną i miodem. Dodatkową opcją wzmacniająca odporność jest dodawanie do potraw dużej ilości czosnku i oregano😊

Najlepszy i najprzyjemniejszy sposób na zadbanie o swoją odporność, to zdecydowanie pyszna i aromatyczna, jesienna herbatka. Zrobienie jej jest niesamowicie proste wystarczy do swojej ulubionej herbaty dodać następujące składniki: - kilka plasterków świeżego imbiru - plasterek cytryny - plasterek pomarańczy - goździki (najlepiej wbite w plasterek owocu, nie chcemy ich w buzi :P) - szczypta cynamonu - miód do smaku Jeżeli preferujemy słodsze akcenty, do naszej jesiennej herbaty możemy dodać syropu malinowego, który idealnie wpasuje się w jesienne klimaty 🙂 Oczywiście wielkie kubki mile widziane 😀

Uważam, że nie ma jednego uniwersalnego sposobu na wzmocnienie odporności. Musi się na nią złożyć wiele czynników. Jeśli organizm będzie zdrowy, to trudniej będzie o jego osłabienie w okresie jesienno-zimowym. Według mnie trzeba zadbać o prawidłową dietę, którą musi być bogata w witaminy najlepiej pochodzące z owoców i warzyw a nie z suplementów z apteki. Regularny odpoczynek tez jest bardzo ważny, odpowiednia ilość snu mocno wpływa na nasz układ odpornościowy. Gdy już będziemy wyspani i zdrowo najedzeni nie zapominajmy o aktywności fizycznej, nawet krótkie spacery na świeżym powietrzu pozytywnie wpłyną na nasze zdrowie.

Nasz sposób na odporność dla całej rodziny to poranna "lemoniadka" na czczo czyli pół szklanki wody, łyżeczka miodu i sok wyciśnięty z połowy cytryny. Bardzo ważne aby mikstura była "odstana" czyli miód mieszam z wodą wieczorem, a rano wyciskamy tylko sok z 🍋dla całej 👨‍👩‍👧‍👦 pijemy cały sezon jesienno-zimowy

Cytrusy i kiszonki to podstawa w sezonie jesienno-zimowym🙂moi faworyci to sok z kiszonych buraków, kimchi i gorący napar z imbiru i cytryny do którego po przestygnięciu dodaje jeszcze miód🍵🍋🍯

Wzmocnienie odporności organizmu na bakterie i wirusy można osiągnąć poprzez prowadzenie zdrowego trybu życia. Na wzmocnienie odporności organizmu wpływa regularne spożywanie śniadania. Uważam że posiłek powinien być spożyty w ciągu godziny od momentu, kiedy wstaliśmy z łóżka, to powinno z rana dodać energii. Idealne będą płatki z mlekiem lub jogurtem i do tego koktajl odpornościowy (Przepis w komentarzu) Następnie obiad najlepiej jeść zupy z dużą ilością jarzyn, gdyż dostarczają one najwięcej składników mineralnych. Na drugie danie wskazane jest zjedzenie chudego mięsa lub ryby w towarzystwie kaszy lub brązowego ryżu a przede wszystkim koniecznie z surówką. Kolacja to przede wszystkim dużo zieleni czyli może być sałatka lodowa z jarmużem i kurczakiem do tego ciemne pieczywo. W ciagu dnia jeść warto owoce i warzywa a nawet natkę pietruszki także kiełki (kiełki i natkę warto jadać na surowo oraz do sałatek) Należy spożywać także mrożonki oraz kiszonki. Zalecane jest także spożywanie miodu , którego działanie na organizm jest bardzo duże. Koniecznie też warto spożywać witaminy D3 to jest wskazane w sezonie jesienno zimowym. Oto moje przepisy które stosuję w swoim domku. Przepis na koktail odpornościowy: Garść szpinaku (około 50-100 gram) Świeże daktyle (4-5 sztuk bez pestek) Kawałek świeżego imbiru Jabłko Gruszka Banan lub dwa Mleko kokosowe lub woda około 300 ml Całość miksujemy blenderem kielichowym. Przepis na napój odpornościowy według mojego przepisu. Do picia w sezonie grypowym i jesienno-zimowym. 450ml wody 1/2 łyżeczki cynamonu 1/4 łyżeczki kurkumy 6 plasterków świeżego imbiru sok z ćwiartki cytryny miód koniecznie – ok. 2 łyżeczki szczypta pieprzu cayenne, koniecznie gdyż pieprz wzmacnia działanie kurkuminy zawartej w kurkumie. Do garnuszka wlewam wodę, dodaję pozostałe składniki. Doprowadzam do wrzenia po czym od razu zmniejszam ogień, by napar bardzo wolno się gotował. Gotuje na wolnym ogniu przez 10 minut. Wyłączam i odstawiam na 1 minutę, by przyprawy opadły na dno garnka. Potem dodaje szczyptę pieprzu cayenne lub czarnego (dzięki niemu kurkuma jest lepiej przyswajalna) potrm sok z cytrynę i miód do smaku. Na zdrowie

View more comments

1 miesiąc temu

Kariera w Sonoco Polska

Dziś w Sonoco rozpoczyna się TYDZIEŃ ZDROWIA, podczas którego nasi pracownicy będą mogli w pracy skorzystać z porad na temat zdrowego odżywiania, naturalnych sposobów zapobiegania i leczenia przeziębień, a także poznać kilka sprawdzonych przepisów na domowe naturalne sposoby radzenia sobie z przeziębieniem.
W związku z TYGODNIEM ZDROWIA od dziś codziennie będziemy publikować ciekawostki, przepisy, a także porady dotyczące zdrowia
…. Nie zabraknie też konkursu 😉
#pozdrowieniazsonoco
... Zobacz więcejZobacz mniej

1 miesiąc temu

Kariera w Sonoco Polska

Zapraszamy! 🙂Studiujesz na Politechnika Lodzka❓ Sprawdź może 💶💶💶STYPENDIUM💶💶💶 od firmy Sonoco jest właśnie dla Ciebie❗️

▶️ REGULAMIN: media.mlodziwlodzi.pl/uploads/2018/09/Regulamin_Sonoco-1.pdf
▶️ WNIOSEK: mlodziwlodzi.pl/stypendia/program-stypendialny-sonoco/

Aplikuj do 📅 25 października❗️ 💪🔥💪
... Zobacz więcejZobacz mniej

Zapraszamy! :)
Zobacz więcej